måndag 19 augusti 2013

Blå Måndag: OPI - No Room for the Blues

Idag tänkte jag visa en OPI klassiker som passar perfekt på den Blåa Måndagen vi har idag. Jag tror att det är Tove som är värdinna för den fortfarande. I vanliga fall är det Linda och hennes Nailorama, och jag är lite osäker så jag länkar hejvilt till båda :) Gillar båda bloggarna väldigt mycket och det är en ära att äntligen kunna delta i Blå Måndag!


No Room for the Blues är ett ljuvligt ljusblått krämlack, som jag tror ingår i OPIs standardsortiment, men jag är inte helt säker. Jag tycker att blått passar mina naglar så det här är en favorit hos mig! När jag lackade denna tycker jag att formulan var lite klistrig, men bara på första lagret så det kan vara mitt halvdåliga baslack som dummar sig. Lager två var inga problem. Har aldrig upplevt knas med formulan på denna förut. 
Visst är den läcker? 

Formula: 8 av 10
Färg: 9 av 10



2 kommentarer:

Elin/Nailmanic sa...

Vilken otroligt härlig färg! Verkligen skitsnygg!

Tove sa...

Härlig färg!
Och välkommen till Blå Måndag!