tisdag 27 augusti 2013

Blog Your Heart Out Award!

Bästa Helena har gett mig en award! Jag fick en smärre chock när jag såg mitt namn bli länkat hos henne, himlans kul verkligen! Tack så mycket! Det är underbart att få stöd som en ny bloggare :)


Reglerna för utmärkelsen är: 
Svara på de fem frågorna och nominera fem andra bloggar med färre än 100 följare, och meddela dem att du nominerat dem! 

1. Vad eller vem uppmuntrade dig att börja blogga? 
Jag har tidigare bloggat om att möjligt, men hade svårt att hitta inspiration. När mitt nagellacksintresse tog fart kom jag på att det var ju det jag ville blogga om! Alla underbara lackbloggar som finns inspirerade mig! Det var dock LeLacks blogg som inspirerade mig mest, eftersom det var den jag hittade först.

2. Hur valde du ämne att blogga om? 
Det var lätt! Min nagellackssamling bara växte, och jag hade dessutom fotat alla manikyrer så jag hade högvis med material. Alla temadagar som finns (Blå Måndag, Grön Onsdag, Nailart Sunday osv) gjorde att jag blev sugen på att vara med och visa mina dem :) 

3. Någonting som de flesta inte känner till om dig?
Att jag är en tv-spelsgalning! Är väldigt svårslagen i Guitar Hero eller Mariokart ;) Eller att jag har bloggat tidigare på en annan adress.  

4. Vilka tre ord beskriver din stil? 
Färgglatt, omväxlande och stilfullt. 

5. Vad gillar du att göra när du inte bloggar? 
Förutom att måla naglarna: Tränar på Friskis, umgås med min fantastiska sambo och mina vänner, spela tv-spel och matlagning. 

Blog Your Heart Out Award ska hjälpa nya/mindre bloggare lite på traven och ska egentligen bara spridas till de som har färre än 100 följare. Jag har dock valt att göra min länklista lite blandad, med både och. Mycket för att jag inte riktigt vet hur man ser hur många följare en blogg har... :P

Jag vill nominera följande:

Colorbyte
Patricia C
MatildaSari
Emma
LeLack

3 kommentarer:

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ sa...

Tack för awarden. Har precis gjort den:)

Helena / Lacky Corner sa...

Både Guitar Hero och Mariokart tillhör ju favoriterna hos mig också! Tappade rösten för några år sedan och spenderade hur mycket tid som helst med Guitar Hero :)

MatildaSari sa...

Åh tack så mycket:) Jag blev verkligen glad!!!