måndag 12 augusti 2013

En liten dröm...

Har precis gått i uppfyllelse. I några månader nu har jag läst och nästan dregglat ner varenda nagellacksblogg som finns, men inte velat starta en egen. Men i takt med att min egen lacksamling växte och växte så bestämde jag mig för att starta en ändå. Jag vill arkivera mina bilder och få lite mer överblick över hur alla vackra lack ser ut! Då är ju en blogg perfekt :) Plus att min sambo börjar ledsna på tvingas recensera alla ;)

Mitt namn är Sanna. Nagellacksjunkie, sambo, tv-spelsgalen och träningsfreak. Den här bloggen kommer dock handla om mitt just nu största intresse, nagellack! Jag grottar ner mig i alla slags nagellack, från kända och kostsamma märken, till 10-kronorsflaskorna på Coop.

 Välkommen till min värld av nagellack!


2 kommentarer:

Helena / Lacky Corner sa...

Välkommen till vårt lilla gäng av nagelbloggare!

Alltid kul med nya bekantskaper och när jag läste din kommentar hos Lelack så ville jag givetvis smyga hit och kolla in din blogg på en gång :)

Sanna sa...

Tack snälla du! Ni verkar vara ett superhärligt gäng :) Har faktiskt smygit runt på din blogg massor av gånger också, men har fram tills nu varit så dålig på att kommentera :)