onsdag 28 augusti 2013

Grön Onsdag: Depend - #2086

Dags att testa något från Depends nya kollektion, Chameleon! Jag valde att måla på vackra 2086 och det passar ju faktiskt på Karins Gröna Onsdag! Ikväll kommer det upp en lista på alla som deltar, så kika in på hennes blogg :)


Grönt i flaskan och vid första anblick på nageln. I olika ljus och vinklar skiftar det dock i brunt, blått och ibland även gulgrönt! Riktigt läckert, och det gick dessutom hem hos min sambo :) Han som annars gillar krämlack i röda och rosa nyanser, så det är verkligen pluspoäng. Tyvärr var forumlan ganska jobbig, men jag misstänker att jag köpte en dålig flaska. Kanske någon droppe Seche Restore rättar till problemet? Den är klistrig och vallar sig gärna. Orkade bara med 2 lager innan jag ledsnade. På vissa bilder syns det också, att formulan inte är helt okej. Men ändå, väldigt vackert :) Tröttnade dock ganska fort, kommer tvätta bort detta senare idag. 

Formula: 7 av 10
Färg: 7 av 10




6 kommentarer:

Emma sa...

Såg din Award nu ska svara på de :)
Gillade de gröna lacket super fint!

Kerstin sa...

Vackert!

Mona sa...

Är så nyfiken på dessa! Så vackra..

Helena / Lacky Corner sa...

Det ser fint ut! Köpte två flaskor av dom här lacken häromdagen (trots köpstopp)

Karin // Vacker och Underbar sa...

Väldigt fint!

Lela sa...

Imponerad över denna kollektion från Depend:)