fredag 30 augusti 2013

L'Oréal - Marrakech Sand

Marrakech Sand. Ballt namn tycker jag! Marrakech är ett sånt roligt ord att uttala. Marrrra. Kech! Skulle kunna vara namnet på en superhjälterobot eller liknande. Men nu är det alltså namnet på ett aprikos/orange-färgat nagellack som fick pryda mina naglar idag.


Jag vet ingenting om denna flaska. Den låg bortglömd i en reakorg på Åhléns för några månader sedan, jag tror jag betalade 30kr för den. På bilderna är den lite mer orange än vad den är i verkligheten. Ett mellanting mellan första och sista bilden stämmer nog mer. Ett okej lack, varker mer eller mindre. Det försvinner liksom lite i hudfärgen, men ändå trivs jag hyfsat bra i det. Tyvärr är formulan ganska jobbig, den vallar sig gärna. Jag har tre lager på bilderna och behövde hjälp av Seche för att få någon glans.

Formula: 4 av 10
Färg: 5 av 10



2 kommentarer:

Gelic sa...

Har egentligen svårt för just såna här "ljusoranga", på något vis inbillar jag mig att det skär sig mot min hud. Antagligen gör det väl inte det, men man har ju sina ideer :D

Nailtastic sa...

Det här var ju superhärligt! Älskar såna här mjuka, men knalliga orangea!