söndag 25 augusti 2013

NailArt Sunday

NailArt Sunday igen, äntligen! LeLacks härliga temadag som alltid ger oss nagelnördar massvis med inspiration! Gå till hennes blogg för länklistan på alla som deltar.
Jag har åstadkommit en glittergradient som jag faktiskt är hyfsat nöjd med :)


Lacken jag har använt är ljusgröna L'Oréal - Wasabi Hint samt ett glitterlack från La Femme Beauty som jag inte vet namnet på... Har dessutom lyckats skrapa bort numret på etiketten, men ni ser flaskan på bilden. Toppat med ett flödigt lager Seche. Glitterlacket var förvånansvärt bra med tanke på priset (3 för 25kr) och har partiklar i olika storlekar och fäger. Tittar man noga ser man glitter i silver, grönt, rött och lila. Jättefint faktiskt! Känner mig nöjd med min skapelse :) 


6 kommentarer:

Gelic sa...

Det här var jättesnyggt! Dels så älskar jag grönt och dessutom börjar jag tycka ännu mer (än innan) om såna här "omvända gradienter", det ser riktigt snyggt ut helt enkelt! :D

Sanna sa...

Tack snälla! Va glad jag blev nu :) Jag är fortfarande så ny med nailart, men jag är faktiskt nöjd med den här :)

Lela sa...

Tycker absolut att du ska vara nöjd, snyggt:)

Alexandra sa...

Vilken fin gradient!

Annefia sa...

Jättefin omvänd gradient! Jag gillar dom enstaka glitterkornen över hela naglarna också.

Helena / Lacky Corner sa...

Tycker du ska vara jättenöjd. Fint :)