fredag 16 augusti 2013

Shopping!

Igår kom ÄNTLIGEN ett paket från BeautyBay som jag väntat på i evigheter känns det som. Ibland är de så himla snabba, och paketen kommer fram på 5 dagar. Den här gången tog det nästan två veckor... Vilket inte heller är så mycket när det faktiskt skickas från USA, men ändå :P Jag gillar BeautyBay, eftersom frakten är gratis. Lacken kostar kanske lite mer än andra amerikanska sidor, men när frakten är gratis spelar inte det så stor roll.

China Glaze! Ett av mina favvomärken :)
Från vänster är det Bellow Deck, Sweet Hook och Life is Rosy

Mina allra första Nubar! Grönt är en favorit hos mig, 
så den mörkgröna med skimret, Conserve, måste jag testa snart!
Det blåa krämlacket heter Dusk till Dawn

Även paketet från Norway Nails kom igår, och ett av de 
lacken har ni redan sett. Det var urläckra Pyrite
 som ni ser om ni scrollar ner lite. Det lila till höger
har glitter i blått, guld och svart och är sååå vackert!
Det heter Real Beginnings. 

Har redan swatchat ett av dessa sju, det kommer upp senare idag :) 

1 kommentar:

Helena / Lacky Corner sa...

Fina nya lack! Jag är mest nyfiken på Conserve.