söndag 1 september 2013

NailArt Sunday - Kretskort

Kretskort. Jag tyckte att det var ett spännande tema, men attans va svårt! Men skam den som ger sig, jag SKA vara med på LeLacks NailArt Sunday, och jag så får limma på kretskort på varje nagel.
Jag googlade helt enkelt "kretskort" och hittade denna bild:


Hur svårt kan det va? Jo, det var svårt. Men jag fick i alla fall ett resultat som med lite fantasi kanske kan kopplas till ett kretskort. Vill inte riktigt posta bilderna eftersom jag inte är helt nöjd, men va fan... Suddiga bilder är det också. 




Det jag har använt är: 
Baslack: Depend - Stärkande baslack
Svart: Nordic Cap - NP12
Silver: Depend - #223
Vit: Depend - #031
Seche Vite
Tejp
Tunn sminkpensel från Eleven 

7 kommentarer:

Camilla sa...

Snygg tolkning! Visst var temat lurigt?! Fast det är ju bara kul. :-)

roxcat sa...

Jag tycker du har tolkat temat väldigt bra!

Gelic sa...

Jag tycker också att du fick till det bra. Jag gjorde också en enklare tolkning av det, jag tog inte ens till med grönt ;) Hur funkar btw jungle me? Har klämt på den flera gånger men inte köpt den.

Sofie - Drops of color sa...

Tycker du gjort en bra tolkning. Med övning kommer färdighet, sägs det ju. Tur för oss alla att nailart är så kul att öva på då. :)

Annefia sa...

Jag tycker du lyckats jättebra med att få till en kretskortskänsla men jag hade nog ÄNNU hellre sett kretskort limmade på naglarna. LOL

Lela sa...

Ha ha, detta var mycket bättre än att limma dit kretskort på naglarna. För att inte tala om hur opraktiskt det måste vara;)

Helena / Lacky Corner sa...

Jag blir sällan nöjd med mina nailarts där jag har frihandat saker, men jag postar dom alltid ändå ;)

Jag gillade din version. Bra jobbat!