onsdag 2 oktober 2013

Grön Onsdag: HM - Bella's Choice

Här har vi en gammal goding! Den här flaskan fick jag av ett par gamla kollegor i samband med att jag slutade på mitt dåvarande jobb. Dessvärre låg flaskan oanvänd i flera år. för jag fick för mig att jag inte gillade den turkosa färgen. När den väl hamnade på naglarna blev det tvärtom, det är en väldigt fin färg, och dessutom suverän att lacka med! Så det kan bli.


Som ni ser på de två sista bilderna spöregnade det när jag fotade detta lack. Därför är det lite vattendroppar på naglarna. Lät dem sitta kvar dock, tyckte det blev gulligt med lite droppar :) Bella's Choice har en kall men ändå mjuk turkosfärg som drar mot grönt. Trots alla år är den fortfarande väldigt bra att lacka med. Visserligen tre lager, men det gör inte mig någonting. Trivs oväntat bra i detta lack, och det har en kär plats i samlingen. Passar även på att delta i denna veckas Grön Onsdag som Karin håller i! 

Formula: 8 av 10
Färg: 7 av 10



3 kommentarer:

Bam sa...

Ibland är man dum som låter lack stå. Själv gjort samma sak. :)

Detta känns som en glad färg, det piffar upp :)

Karin // Vacker och Underbar sa...

Väldigt fin nyans! =)

Helena / Lacky Corner sa...

Det här är jättefint! Jag fick mitt av min svärdotter i födelsedagspresent :)