torsdag 21 november 2013

La Femme Beauty - Tangerine

På CityGross i Uppsala säljer de många billiga nagellack, bland annat La Femme Beauty som kostar 49 kr för 3 stycken. Helt okej pris! Tyvärr är inte de flaskorna de bästa i världen, men ibland kan man ha tur och hitta en som är bra. Den jag ska visa idag har en underbar färg och helt okej formula.


Superorange, fast ändå mjuk. En underbar färg, jag trivdes kanon i denna! Den fick dessutom beröm av sambon :) Jag tror att det är meningen att detta ska vara en neonfärg för den torkar ganska matt. Lägger men den över vita underkläder blir det nog lite mer "oumpf" i färgen kan jag tänka mig. Jag har lackat utan underkläder, och då krävdes fyra tunna lager. Formulan är helt okej, bara något skir. Torktiden var däremot bra. 

Formula: 6 av 10
Färg: 8 av 10



3 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Vilken underbar färg, man blir glad av den! :-)

Gelic sa...

Denna gillar jag! Hittar jag den på mitt citygross (om jag tar mig dit) så ska jag absolut slå till :)

Nailtastic sa...

Vilken superhärlig färg! Hade det varit ett krämlack hade det fått full pott, men som det ser ut nu får det en 4:a. :-)