måndag 25 november 2013

Nya lack till samlingen!

En sväng i Stockholm förra veckan resulterade i lite fynd. Åhléns, Kicks och HM hade lite erbjudanden som jag nappade på! Åhléns var första stoppet där de hade rea på gamla OPIs. I den lådan grävde jag fram I Snow You Love Me som jag har haft på önskelistan ett bra tag! 120 kr gav jag för den, nedsatt från 150. Fortfarande dyrt om du jämför med amerikanska onlinesidor, men värt det ändå :)


Inne på HM hade de utrensning på IsaDora-lack. De köper jag jättesällan, då 69 kr för 6ml är i dyraste laget... Men nu sålde de lack från kollektionerna Jewels of the Orient och Northern Lights för 49kr/st istället, och det funkar! Oasis och Polar Nights fick följa med hem. Hade gärna köpt fler, men det var ganska urplockat.


Sist men inte minst var Kicks, där jag hittade nya lack från Colorama! Jag har försökt googla, men hittar ingen bra info. Är de nya, eller är det en gammal kollektion? Brocades tror jag den hette, och hade en stor display med massor av smink och två überfina nagellack, Rosy Rosettes och Knitted Gold. Jag har inte testat dem än, men de ser ut att ha sandfinish om man kollar på flaskan. Ska bli spännande att testa! 

4 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Oasis och Polar Nights är sååååå fina och de andra två ser också fina ut måste jag säga. :-)

Nailtastic sa...

Polar Nights är så vacker, älskar det! Och båda Colorama-lacken ser väldigt fina ut.

Lackert sa...

Skönheter :) Dom från Isadora har jag och dom är jätte snygga

Lela sa...

Fina fynd du hittat, IsaDora-lacken är kanon bägge två.

Gällande Coloramalacken är jag ganska säker på att det rör sig om ny släpp. Om det är en hel kollektion eller inte låter jag däremot vara osagt.