fredag 29 november 2013

OPI - Honk if You Love OPI

Den här veckan har jag knappt hunnit lacka naglarna alls, och har således inget hololack i arkivet att visa idag när det är Holofredag och allt. Men ett lack ska ni få, och inte vilket som helst! Det jag ska visa idag överraskade mig positivt och satt kvar på naglarna i två dygn, vilket är en evighet för mig. Det är Honk if You Love OPI från Touring America-kollektionen som kom hösten 2011.


Jag var nog inte den enda som fick detta lack och ett till OPI när man blev prenumerant på en viss tidning ;) Nu är tidningen uppsagd, men lacken fick jag såklart! Jag blev lite besviken när de damp ner i brevlådan. De såg så mörka och tråkiga ut. Men hoppsan så snyggt HIYLO blev när det kom på naglarna! Vampigt plommonlila och riktigt glossigt. Tre tunna lager behövdes av den rinniga formulan. Det syns på långfingret att det rann med i nagelbanden lite grann. Men jag är jättenöjd ändå! Ett mycket trevligt höstlack. 

Formula: 6 av 10
Färg: 7 av 10



7 kommentarer:

Emma sa...

Klart du får vara med ändå :)
Tänkte att när jag har utmaningarna så kanske inga andra vanliga lack kommer vara med men dom är ju med välkomna :)

Ann-Sofie/Colour it sa...

Det är så himla vampigt och snyggt det här lacket. :-)

Unknown sa...

Visst är det fint! Gillar det här väldigt mycket.

Nailtastic sa...

Det är verkligen tjusigt!

Lackert sa...

Super snyggt :)

Ann-Sofie/Colour it sa...

Hej igen! ;-)
Jag ville bara berätta att jag har nominerat dig till ett Versatile Blogger Award. ♥
http://www.colourit.se/2013/11/the-versatile-blogger-adward.html

Lela sa...

Trevlig lila nyans och vilken glans.