onsdag 27 november 2013

Sensinity - 45

Neongröna lack kan jag inte riktigt få nog av. De är verkligen en riktig humörhöjare och lyser så fint på naglarna! Därför kunde jag såklart inte låta bli den gröna av Sensinitys lack när jag och brorsan var på Citygross förra veckan. Den ska lukta grönt te, men jag kände faktiskt ingen doft alls när jag lackade.


Tre lager, och ganska mycket VNL som ni ser på bilderna. Men vissa lack passar liksom med lite VNL, och det här hör till dem. Alltså inget jag störde mig på. Kanske hade det gått att få helt opakt med två lager till, men då är ju flaskan nästan slut så jag nöjde mig med tre. En trevlig supergrön som torkade ganska matt, den passar ju alla fall kanon på Grön Onsdag. Torktiden var helt okej, likaså formulan. Inte den bästa av mina neongröna, men ett trevlig tillskott i samlingen. 

Formula: 7 av 10
Färg: 5 av 10



6 kommentarer:

Gelic sa...

Jättefint, älskar gröna lack också! Tänkte inte på vnl förrän du sa det faktiskt. Jag tycker inte vnl gör något när övergånger blir såhär mjuk och fin. Enda gången jag ogillar vnl är när den liksom framhäver vnl så den syns mer än innan, om du förstår vad jag menar..:P

Ann-Sofie/Colour it sa...

Neongrön höjer verkligen humöret! :-)

Emma sa...

Kul att du gillar det :)
Hoppas allt rosa torsdag får ett uppsving nu :)

Lackert sa...

Wow, lyser :)

Karin // Vacker och Underbar sa...

Mycket härlig nyans!

Lela sa...

Absolut en humörhöjare:)