fredag 27 december 2013

L'Oréal - Addictive Plum

Jag lyckades med konststycket att helt och hållet GLÖMMA BORT att fotografera min julaftonsmanikyr. När jag kom på det var manikyren dessutom förstörd av allt julfirande (läs paketöppning) och gick inte att fota. Himla tråkigt! Är lite besviken på mig själv för att det har varit så lite julmanikyrer på bloggen. Hoppas ni fortsätter titta in ändå! Jag hann i alla fotografera basen till manikyren jag bar på julafton, så den visar jag idag.


L'Oréal är skickliga på att hitta på konstiga namn på sina lack. Vi har ju även neonrosa Acid Watermelon som definitivt inte har vattenmelonsfärg. Addictive Plum får mig att tänka på plomminlila, men i verkligen är lacket mer blodrött. Men men, det är inte jag som namnger L'Oréals lack så vem är jag att ha åsikter om det ;) Men åter till lacket! Addictive Plum är ett toppenlack som jag använt mycket. Synd att flaskan är så liten. Jag köpte det för nästan inga pengar alls på Bubblebox när de hade rea och är mycket nöjd! Bra formula med två lätta lager och bra torktid. Tyvärr är penseln i min flaska en sorglig historia, då stråna spretar åt alla möjliga håll. Det drar ner betyget. Annars trivs jag jättebra i den här färgen. 

Formula: 7 av 10
Färg: 8 av 10



2 kommentarer:

Lela sa...

Sådana konststycken har jag också lyckats med, massor med gånger. Det är lättare än vad man kan först kan tro;)

Unknown sa...

Hm...jag plåtade men bilderna väl i datorn gör inte lacket rättvisa!!
Jaja det får väl vara lite bloggtorka...