söndag 22 december 2013

NailArt Sunday - Jul

God kväll på er! Fjärde advent har nu anlänt, och såklart är då temat Jul på LeLacks NailArt Sunday! Det här inlägget skulle publicerats i morse, men jag måste ha missat att lägga det som tidsinställt för jag såg nu att bloggen såg hemskt ouppdaterad ut. Så kan det gå ibland!


Jag var tyvärr väldigt oinspirerad när jag gjorde denna nailart. Hela veckan har faktiskt varit ganska seg på nagellacksfronten. Eternal Beauty från i fredags bar jag faktiskt i tre hela dygn, så då förstår ni ju hur illa det varit. Men en julmanikyr måste  man ju ha, och jag visste att jag ville använda Viva la Divas Explosion på något sätt. Det är det gröna glitterlacket på bilden, swatch kommer i veckan. Sedan kladdade jag på ett rött lack som accentnagel och lite random glitter i guld, silver och koppar. Lagom juligt, och faktiskt finare IRL än på bilden. Det fick duga helt enkelt :) 

2 kommentarer:

Lela sa...

Duger alldeles utmärkt, juligt så det förslår:)

Helena / Lacky Corner sa...

Jag tycker det blev en riktigt julig variant som du visar. Fint och glittrigt.