tisdag 31 december 2013

Nyårsskittlette

Sista dagen på det mycket eminenta året 2013! Förutom att det var året jag gick in i väggen med högsta möjliga hastighet och också blev sjukskriven för första gången i livet, har det varit ett väldigt bra år. Bland annat för att mitt nagellacksintresse blossade upp på riktigt :) Idag är det nyårsafton, som för min del kommer firas med nära vänner. Vad jag kommer ha på naglarna kan ni se HÄR, och för er som undrar blev det nailart nr 2 som vann! Sagt och gjort, den hamnar på naglarna ikväll. 

Jag har faktiskt haft lite nyårsinspiration sista dagarna när det kommer till nagellack. Igår snickrade jag ihop en skittlette i guld och silver som absolut hade passat på en nyårsafton!



Dessa bilder är tagna i bilen, långt efter att manikyren faktiskt var klar. Jag glömde liksom att fota :P Därav märkena samt mina extremt torra nagelband. Men nöjd är jag! Kassörskan inne på HM kommenterade till och med mina naglar, sånt gör mig alltid så glad! Grunden är OPI - Number One Nemesis, guldlacket är IsaDora - Goldsparkles och cirkelglittret är OPI - I Snow You Love Me. Väldigt tjusig kombination om ni frågar mig :) 

Gott nytt år!
Hoppas 2014 blir awesome! 

2 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Såååå läcker nyårsmanikyr! Väldigt snyggt.
Gott Nytt År till dig Sanna. :-)

Lackert sa...

Snyggt!
Gott Nytt År !