måndag 23 december 2013

Vitry - V Color 22

Vissa apotek säljer produkter från märket Vitry. Deras dip-in-remover bland annat, som är väldigt bra. De har också nagellack i pyttesmå flaskor. Jag har tidigare visat V Color 18 som var en trevlig överraskning på naglarna. För ett par veckor sedan såg jag att mitt lokala apotek sålde ut Vitrys nagellack för 30 kr/flaskan, och jag passade på att köpa en färg till. Annars kostar de 45kr tror jag, vilket är lite dyrt för ynka 4,5 ml...


V Color 22 är ett korallrött skimmerlack med en droppe rosa. Riktigt mysig färg! Passar fint runt juletider, även om färgen är lite somrig också. Två lager på bilderna och bra torktid. Dock är korken och penseln i kortaste laget vilket kan vara irriterande ibland. Det hade inte skadat om den var lite längre. Jag trivdes bra i den här färgen så det är synd att flaskan är så himla liten. 4,5 ml räcker inte långt tyvärr. 

Formula: 7 av 10
Färg: 6 av 10



Inga kommentarer: