onsdag 25 december 2013

Viva la Diva - Explosion

Så var julafton över för denna gång och juldagen är här. Ikväll blir det bugg för hela slanten när jag och sambon drar i väg på dans! Alltid lika kul (och svettigt!)
Det är ju Grön Onsdag också, och jag vill visa ett riktigt härligt lack! Det här finns det massor av julkänslor i! Den kommer från Viva la Divas höstkollektion, Stairway to Heaven.


Mörkgrön bas fullpackad med grönt glitter i olika storlekar. Superglittrigt och en väldigt härlig grön! Hittills har Viva la Diva verkligen levererat med höstkollektionen. Jag vill ha alla lack därifrån! Tre lager tyckte jag behövdes för att få det helt opakt. Bra torktid, men ganska mycket duttande för att inte få glitterklumpar. Ett mycket härligt lack som jag verkligen rekommenderar! 

Formula: 6 av 10
Färg: 8 av 10





3 kommentarer:

annkicki sa...

Snygg!
Jag har nåt liknande, som jag just la ut på min blogg:)

Karin // Vacker och Underbar sa...

Väldigt snyggt! =)

Unknown sa...

Wow!! Ursnyggt :)