lördag 18 januari 2014

L.A Girl - Groupie

L.A Girl har blivit lite av ett favoritmärke! Roliga färger, kanonbra flaskor och borstar samt att de är billiga. Jag såg att Cherry Culture har rea på dem nu, så jag måste nog klicka hem lite nya färger. Idag tänkte jag visa ett till lack ur Rockstar-kollektionen, nämligen det lila och skimrande Groupie!


I flaskan anar man att det ska skimra i rosa, men i väl på nageln försvann den effekten lite. Det gjorde dock inte mig så mycket. Rosa och lila skär sig lätt tycker jag så endast lila funkade bättre i det här fallet. Tittar man noga ser man dock att skimret är aningens rosa. Jag fick vara lite vaksam när jag lackade. Man fick jobba för att få det snyggt då det inte riktigt ville lägga sig snyggt i kanterna. Men det torkade fort och slätt, vilket är huvudsaken. Mycket tjusigt och festligt lack! 

Formula: 5 av 10
Färg: 7 av 10



Inga kommentarer: