tisdag 4 februari 2014

Color Club - Hot Like Lava

Jag beställde ett gäng småflaskor från Color Club för ett tag sedan och såg till min förvåning att jag fortfarande hade en otestad. Color Clubs lack är toppen tycker jag, de är pålitliga med bra formula och roliga färger. Dessutom innehåller deras miniflaskor 7 ml vilket ju är mer än många märkens vanliga mängd! Depend och L'Oréal har ju bara 5 ml till exempel och IsaDora bara 6.


Härligt rosa med metallicfinish, nästan foil. Jag tror den tillhör Foiled-kollektionen som kom ur för en massa år sedan. Underbar färg, jag tycker den är riktigt gnistrande och härlig! Faktiskt mer färggrann på naglarna än i flaskan. Dessutom var formulan underbar att handskas med. Lacket hamnade precis där man ville ha det utan några konstigheter. Ett lager täcker, men två lager behövdes för att gnistret skulle komma fram. 

Formula: 10 av 10
Färg: 7 av 10



1 kommentar:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Väääldift fin måste jag säga. :-)