tisdag 25 februari 2014

L.A Girl Shopping!

Som ni kanske märkt har jag hittat en ny kärlek i L.A Girls lack! Billiga, stora flaskor (14 ml,) massor av läckra kollektioner och bra lackegenskaper. Cherry Culture hade rea på alla L.A Girl lack för någon månad sedan (de kanske fortfarande har det?) och då kunde jag inte låta bli. 6 nya lack blev mina!

Ur deras 3D Effects kollektion med prismatisk glitter köpte
jag lila Purple Effekt och Brilliant Blue. 

Alkaline Blue och Metallic Olive verkar ha samma kanonbra 
formulor som systerlacken i samma kollektion. 

Neonlack kan man inte ha för många av! Orangea Electrocute 
och gröna Kryptonite fick också flytta hem till mig. 

Neonerna ser fantastiska ut, speciellt Electrocute! Det ska också bli spännande att testa 3D-lacken, de har jag sett många fina swatcher på. Har ni testat L.A Girl? Har ni någon favorit? 

6 kommentarer:

annkicki sa...

Ser underbara ut.
Vet du om dom är 3-free?

Ann-Sofie/Colour it sa...

Åhhh vill haaaa, de ser helt otroliga ut. :-) Jag har inte testat ett enda L.A Girl. :-)

Lackert sa...

Alltså mitt ha begär vakna till liv nu när jag såg Purple Effekt och Brilliant Blue, dom är ju så jäkla snygga :) Vill ha! Alla lacken såg fina ut men dom två är nåt alldeles extra ;)

Lela sa...

varit sugen på lack från dem länge, framförallt 3D-lacken men inte kommit mig för att köpa dem. Ser riktigt fina ut.

Little Miss Nailpolish sa...

Åh vad fina allihopa! Speciellt 3D-lacken ;) Ska köpa fler LA Girl i London om jag hittar. De brukar säljas billigt där.

Helena / Lacky Corner sa...

Massa fina flaskor. Ett billigt och bra märke.