söndag 23 februari 2014

NailArt Sunday

Inspirationen var inte på topp när det kom till nailart den här veckan. Jag visste inte alls vad jag ville göra till NailArt Sunday. Ibland är det bättre med tema, så man får mindre att välja mellan ;)
 Jag plockade fram några lack, varav ett var ett otestat metallic-lack från L.A Girl och började med att måla en bas och fotografera den. Sen blev det som det blev. Det slutade med en ganska söt spetsinspirerad nailart som jag faktiskt gjorde på båda händerna tillslut och som fick sitta kvar en kväll.



Jag gillar kontrasten mellan det skimrande metalliska och det vita krämiga. Kanske blev den vita delen liten för lång. Men jag blev ganska nöjd och fick komplimanger för naglarna kvällen jag bar den och det tyder ju på godkänt :) 

8 kommentarer:

Lottsky sa...

Jag tycker det var riktigt fint jag!

Zara TracesOfPolish sa...

Jättefint! Gillar den bulliga känslan i spetsen :)

Gelic sa...

Jättefint! :P

annkicki sa...

Läckert!!

My Nail Polish Online sa...

Wow, så fint det blev!

Helena / Lacky Corner sa...

Jag tycker det här blev superfint!

Lela sa...

Sött, tycker inte alls att den vita delen blev för lång.

Lackert sa...

Tycker det ser jätte fint ut :) Sött