fredag 11 april 2014

China Glaze - So Blue Without You

Ni vet känslan när man köper ett lack, tittar på det, låter det stå i Helmer-lådan i veckor och sedan blir alldeles tagna av snygghet när ni väl lackar med det? Ni vet, när man tänker "Hur kan jag inte ha använt den här under flera veckor?!" eller "hur kan jag missat den här skönheten?!" Exakt så var det när jag äntligen plockade fram So Blue Without You.



Den är lysande blå. Det är metalliskt. Den gnistrar. Den är underbar. Jag älskar So Blue Without You. HUR kan jag inte ha hört talas om denna? Nu tillhör den China Glaze julkollektion, Happy Holliglaze, som kom förra året så den är ju inte så gammal, men ändå. Den är ju så vacker! Bra formula och torktid också. Vad tycker ni? Är ni likna tagna som jag?

Formula: 8 av 10
Färg: 9 av 10



5 kommentarer:

Zophie sa...

Oj vilken härlig blå! Måste nog kolla upp den lite närmare! ;)

Emelie sa...

Åh så fint! Denna åkte in på önskelistan :)

Lela sa...

Den var verkligen jättefin! Härligt lysande blå.

Nailtastic sa...

Hehe, känner igen känslan mer än väl, gör så hela tiden! Ibland står de i 1-2 år innan jag kommer mig för att testa dem.

Lacket är verkligen fantastiskt fint!

Lackert sa...

Så snyggt! Färgen är ju helt underbar. Känner igen det där när man undrar hur det kunnat ligga så länge