tisdag 1 april 2014

IsaDora - Moroccan Blue

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka efter några dagars semester i Halland. Jag har bara slöat i solen, ätit god mat och lekt med min pappas dvärggetter hela helgen, jag har inte ens målat naglarna! Eller ja okej, en gång, men det var mest för att skydda dem lite när det gamla lacket ramlade av. De känns så sköra när de är nakna, så jag slängde på det närmaste jag hade till hands. Men det är inte det lacket jag tänkte visa nu, utan de här bilderna är några veckor gamla.


Det här är Moroccan Blue från IsaDora, en dunkel duvblå i krämform. Faktiskt riktigt trevlig, även om den kanske inte är unik. På bilderna ser lacket lite fläckigt ut, men det var det inte alls. Snarare riktigt glansigt och fint. Jag tycker det gjorde sig fint på mina naglar. Ett lack som fungerar året om! Två lager som var något rinniga men torkade fort.

Formula: 7 av 10
Färg: 6 av 10



2 kommentarer:

Nailtastic sa...

Väldigt fin blå!

Emma P sa...

Vad skönt med semester och vad mysigt det låter med dvärggetter! Jag vill också leka med dvärggetter, rackarns att jag inte känner några. Lacket är fint men för mig blev allt om getterna nu. Kan du inte visa bilder?:)