fredag 25 april 2014

Sensinity - 29 Vanilla

Äntligen LÖN! Åh vad fattig jag varit där här månaden. Min sjukskrivning ville inte riktigt gå ihop med lönen från jobbet, det blev en riktig klämmånad. Men nu är den över, och jag kan börja leva (köpa nagellack) igen!


Fast det är en efterlängtad och härlig fredag visar jag ett ganska tråkigt lack idag. Sensinitys 29 såg lite roligare ut i flaskan än vad den var när den hämnade på naglarna. Platt, kakig och intetsägande. Babyblått utan liv. Kan man säga att ett nagellack saknar liv? Det finns liksom ingen gnista om ni förstår hur jag menar. Dessutom blev det bubblor på två naglar. Vanilj luktar den inte heller, trots att korken lovar det. Ja ni hör ju, bara tråkiga saker! Två lager och rätt seg torktid. 

Formula: 6 av 10
Färg: 3 av 10


4 kommentarer:

Emelie sa...

Synd på formulan, annars tyckte jag det var en trevlig färg på lacket :)

Lottsky sa...

Tycker färgen är riktigt fin och vårig. :) Synd att den skulle vara mindre skoj i formulan dock.

Ann-Sofie/Colour it sa...

Tråkigt med formulan, men det är en härlig färg. :-)

Nailtastic sa...

Jag tycker färgen är fin, en härlig sommarblå, men i övrigt verkar det ju inte vara något att hänga i granen.