fredag 23 maj 2014

Kiko - 336 Electric Blue

Nu har jag hittat en till perfekt blå. Jag börjar få ångest över vilken som är bäst, de tar ju aldrig slut... Och jag kan inte låta bli att köpa dem. Alltså, kan man få nog av blå nyanser? Nej, det kan man inte, speciellt inte de lysande, indigoblåa. 


Bilderna talar för sig själva. Visst är Electric Blue underbar? Den riktigt lyser på nageln och gör mig lycklig varje gång jag tittar ner. Perfektion. Två lätta lager, något tjockt kanske, men jag kunde inte bry mig mindre. Jag älskar Electric Blue! 

Formula: 8 av 10
Färg: 10 av 10



3 kommentarer:

Lottsky sa...

*Duns* Hakan i skrivbordet... Sååå j-a snyggt så man vet inte riktigt vad man ska säga... Nej, för många blå lack i den nyansen, går det? :)

Nailtastic sa...

Superhärlig blå, tror faktiskt att jag har en flaska själv. :-)

Lackert sa...

Sjukt snyggt! Tröttnar aldrig på att se detta på bloggar :) Så synd att inte Kiko säljs här i sverige