torsdag 22 maj 2014

Nordic Cap - NP24

God morgon på er! Är allt bra? Själv har jag blivit förkyld (igen!) så jag sitter mest hemma och snorar. Det är andra gången under graviditeten som jag är förkyld. Jag kan inte ens minnas när jag var sjuk innan jag blev gravid, så mitt immunsystem måste helt klart ha annat för sig nu. Men är man sjuk är man hemma från jobbet vilket betyder... Mer tid för nagellack!


Dagens lack är en grå jelly från Nordic Cap. Eller det är nog mer en crelly. Fantastisk glans (har inget överlack på bilderna) och tre lager. Vill man ha det helt täckande krävs nog ett lager till, men jag nöjde mig efter tre. En ganska behaglig grå som funkar jämt, men den är ju inte superrolig direkt. 

Formula: 7 av 10
Färg: 4 av 10



1 kommentar:

Lackert sa...

Jag har åxå det lacket och tycker om den gråa nyansen, inget wow lack direkt men ändå väldigt fint :)