fredag 6 juni 2014

China Glaze - Astro-Hot

Grattis Sverige på nationaldagen! Idag är det säkert många som visar blågula manikyrer på bloggarna men jag hoppar det och kör på Holofredag istället. Jag fick hem Astro-Hot från Hologlam-kollektion för ett par veckor sedan och fick vänta länge på en solig dag så jag kunde testa det.


Astro-Hot är rosa med en droppe lila. Inte superholografisk, men regnbågarna finns där. Två lager täcker, men jag tog tre för att bygga på djupet lite. Jag har inget baslack på bilderna och upplevde att Astro-Hot var mer lättlackad än sina systerlack på naken nagel. Jättefin nyans, men än så länge har jag inte blivit kär i något av China Glazes holon. 

Formula: 7 av 10
Färg: 5 av 10



7 kommentarer:

Unknown sa...

Ser superfint ut i solen ju :)

Nailtastic sa...

Jag längtar verkligen efter sol så att man kan swatcha holosar, känns som det varit dåligt med den varan senaste veckan. Det här var jättesött!

Lottsky sa...

Söt färg och i solen blingar det ju till riktigt fint. Just nu vill ju inte solen visa sig så det känns inte så lockande med hololack. Får hoppas att solen snart förärar oss med ett förlängt besök!

My Nail Polish Online sa...

Ett väldigt trevligt holo! Verkligen superfint í solen :)

Kerstin sa...

Åh så fint!

Emma P sa...

Vackert! Jag är verkligen svag för den superlinjära effekten!

Emelie sa...

Fint! Jag har inte heller känt att jag fått sånt habegär av China Glazes holos. Men jag vill nog ha mera effekt i mina hololack :)