torsdag 5 juni 2014

Max Factor - Desert Sand

Jag har ganska nyligen upptäckt Tradera. Sisådär 10 år senare än alla andra... Typiskt mig. Tradera är ju superbra om man är ute efter billiga barnsaker eller billiga nagellack, och mer aktuellt för mig kan det ju inte bli! Häromdagen ropade jag in en Baby Björn bärsele för 50 kr. Känns mycket bra! Lacket jag visar idag är även det ett Tradera-fynd, hela 2 kr gav jag för Desert Sand...


Nudelack är snyggast när de är lite transparenta tycker jag. Precis som Desert Sand. Fräscht och snyggt, men inte spännande direkt. Jag tröttnar väldigt fort när jag enbart har nude-lack på naglarna. Två lager tyckte jag blev snyggt, men vill man ha det helt opakt måste man nog ha fyra. Formulan och torktiden är helt okej. 

Formula: 7 av 10
Färg: 5 av 10



1 kommentar:

Nailtastic sa...

Det känns som att det här lacket kräver precis rätt hudton för att vara snygg. Den passar på dig!