onsdag 25 juni 2014

Nordic Cap - NP28

En månad kvar! Det är lite svårt att förstå att jag är mamma om en månad... Förhoppningsvis i alla fall, bebisen kanske vill ligga kvar där inne längre. Men att åtta månader har gått sedan vi hade ett plus på stickan, det är ju otroligt. Men nog om det, nu ska vi titta på den här Gröna Onsdagens gröna lack!


Jag såg i efterhand att min pekfingernagel är sjukt sned?? Hur kan jag inte ha sett det när jag fotade? Men men, det är inte nagelformen ni ska titta på, utan lacket ;) En glittrig, härlig, ljus limegrön skulle jag nog kalla den. Nordic Cap när de är som bäst! Förutom lite tunnhet är formulan bra och torkar snabbt. Färgen är ju superfin med sitt diskreta vita glitter. Somrigt och fräscht! 

Formula: 7 av 10
Färg: 7 av 10



2 kommentarer:

Lottsky sa...

Vad fint! Blir lite sugen på en Margherita eller annan syrlig drink! ^_^

Karin // Vacker och Underbar sa...

Jaa väldigt syrligt! Fint!