tisdag 15 juli 2014

OPI - Cute Little Vixen

Ny vecka, och även min sambos första semestervecka. Nu har vi 8 härliga veckor framför oss där vi båda är lediga från jobb, men förhoppningsvis kommer bebis snart och då blir vi nog allt annat än lediga :)
Idag tänkte jag visa ett mycket tjusigt lack från OPI:s senaste julkollektion, Mariah Carey Christmas.


Magentafärgat med vackert skimmer som ger lacket massor av djup. Det här är en av min mammas stora favoriter faktiskt! Och jag måste säga att den passar lika bra på sommaren fast den kommer från en julkollektion. Jag har för mig att formulan var lite trög, men täckte bra och torkade fort. Det är två lager på bilderna. 

Formula: 8 av 10
Färg: 7 av 10



2 kommentarer:

Emelie sa...

Den var ju jättefin! Var inte alls sugen på detta när det kom till jul, men av någon anledning blev jag väldigt sugen nu mitt i sommaren... så kan det gå :)

Nailtastic sa...

Det är ett väldigt fint lack!