fredag 4 juli 2014

OPI - Orange You Fantastic!

Jag har länge väntat på en beställning från Nailsupplies och i veckan kom den äntligen! Nästan en månad tog det, så lång tid brukar det inte ta. I paketet låg i alla fall några flaskor från OPI:s Icons of Happiness-kollektion, den som de gjort tillsammans med Coca Cola. Min favorit bland läsksorterna är Fanta och då måste jag ju bara ha Fanta-lacket :)


Jag föll pladask. Vilket underbart glitterlack! Det är sprakande och bubbligt, precis som en somrig apelsindrink. Visst ser man likheter med Fanta! Två flödiga lager täcker på naken nagel och torkar fort. Kanske att formulan är lite trög, men det beror nog på att det är så tätpackat. Så läckert, jag är jätteglad att jag köpte Orange You Fantastic!

Formula: 8 av 10
Färg: 8 av 10



5 kommentarer:

Unknown sa...

Riktigt läckert!!!

Nailtastic sa...

Vilken härlig glitterbomb! Kanske måste ta och skaffa detta. :-)

Gelic sa...

Åååh så supersnyggt lack detta var! Jag som trodde att jag inte behövde något lack ur denna kollektion men oj så fel jag hade :P

Lackert sa...

Wow vilket vackert och sprakande lack

Emelie sa...

Jättefint, trodde inte jag skulle gilla det där men tydligen så föll det mig ordentligt i smaken :)
När jag ska beställa från Nailsupplies/Transdesign så hittar jag aldrig OPI där? Säljer de OPI-lack i någon mystisk dold hörna av sidan eller vad? :P