torsdag 10 juli 2014

Scratch Nails - French Pink

Har ni badat utomhus något i år? Jag kan skryta med att jag hunnit bada hela tre gånger redan! Men då har har jag lyxen att ha lite längre semester än andra, det gör det hela lite lättare. Igår stod jag i vattnet med ytan precis under hakan hur länge som helst. Så skönt att svalka sig, samt enorm skönt att känna sig lite viktlös en stund!


Idag tänkte jag visa en riktigt fräsch nudenyans. Varför den heter French Pink förstår jag inte för jag kan då inte se något rosa i den. Snygg, kall nude som nog är omöjlig att få helt täckande. Jag har två lager på bilderna och då gjorde det andra lagret nästan ingen nytta alls. Men jag gillar den ändå, ett användbart lack. Lite rinnig med annars bra att jobba med. 

Formula: 7 av 10
Färg: 5 av 10


2 kommentarer:

Lottsky sa...

Snyggt! Ser eteriskt och fräscht ut. Perfekt lack för glittermackor eller s k pondicures.

Lackert sa...

Ser jätte fräscht ut. Låter härligt med bad :)